Hoppas på fredagsmys i kaoset

Min morgon började 05:30 hemma hos mormor med lite té och frukost. Tog ett långt bad och satt sen ute på balkongen ett bra tag, förjävla mysigt faktiskt.

Klockan 10:00 kom min kära moster och hämtade mig, resten av dagen spenderade vi på Glysis där min kusin hade friidrottsdag. Och vad duktig han var gulleplutten min, vann både höjdhopp och längdhopp. Sen bjöds det på Donken.

Mmmm, aaaaj, faaan.

Jag brände sönder halsen av en sweet chili chicken wrap. Inte att rekomendera om man är känslig. Tur att jag fick marängswiss till efterrätt. Mysig dag med mostra min. Dock kommer jag hem till ett helvete: Min bror ska flytta till Hudik.

MIN LILLEBROR... FLYTTAR... FÖRE MIG!

Fattar ni? Min största dröm är att flytta till min egna lägenhet och nu flyttar han före mig. Anledningen? Jo, jag har inte råd sägs det i min omgivning. Men har han det? Jag är så jävla förbannad nu för jag vet att mamma och pappa kommer att hjälpa honom med hyra och all skit. Det finns inga ord just nu, jag är så ledsen.

Hoppas fredagsmyset smyger sig på ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0