Hard work work igen.

Hard work work är nog bara förnamnet.

7 långa jäkla timmar ägnade jag åt att jobba med veden igår. Och björk, jag hatar björk. Det är så sjukt tungt så att man går av nästan. Varför är gran och asp så himla lätta? Och varför varför varför är just björk bäst att elda?

Ja som ni ser har jag blivit lite av en träexpert.

Idag är min kropp bara halvfungerande. Armarna går knappt att lyfta och axlarna känns jävligt tunga, men jag klagar inte. Det är rätt mysigt att vara ute och jobba hårt med Hansen-familjen. Mycket bättre än att inte göra någonting alls, och hjälps man åt så går det undan minsann. Men tacka vet jag bergvärme...

Klockan är nu 08:09 och det är dags att börja än ny dag, är nu hemma i Forsa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0