Glad och brunett.

Nyss gick jag och älsklingen en lång promenad på 8 kilometer, visst är det helt otroligt? Jag menar, det brukar vara mycket om och men innan jag får med mig honom ut. Men skönt var det att gå gå och gå, även om det känns i benen nu...

Det firade vi med hamburgare hemma här hos honom sen.

Och nu är jag riktigt happy.
För tre dagar sedan hade jag svart hår med utväxt, men idag är jag brunett. Håret har blonderats fyra gånger (i olika blonda färger) och idag efter att jag färgat det mörkblondt blev det riktigt jävla brunt. Precis som jag ville, ibland ska man ha flyt alltså. Hoppas inte att jag färgar svart igen.

Strax inleds fredagsmyset här i Via med en dusch, sen film och popcorn! Mumma.


Kommentarer
sara

åh , jag är så sjukt sugen på att få mitt hår ljusare också . blev inte ditt slitet när du blekte ?

2009-09-25 @ 18:24:52
URL: http://dahlbergsara.blogg.se/
Sara

Först gjorde jag slingor, sen gjorde jag en extremblekning. Men då vart det typ gult i utväxten och resten var orange/rött. Sen färgade jag till en annan blond (lite mörkare men fortfarande inte så mörk som mörkblond) då blev det rostfärgat. Sen idag färgade jag mörkblondt och nu är det brunt, och faktiskt inte så slitet som jag trodde det skulle bli. Inte än märks det iallafall ;P

2009-09-25 @ 19:28:11
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0