En dag fylld med matlyx

Jag har varit hos mormor i två dagar och nätter nu, så mysigt.

Det kan bero på att jag har världens bästa mormor som alltid får en att
känna sig värdefull och bra. Dock kan vi ryka ihop och skrika alla möjliga
könsord till varandra, men med våran humor och kärlek så skrattas det bort.

Fan vad lyckligt lottad jag är.

Nu kom jag hem med ny energi och nya krukor och ljuslyktor. Jag är i städaratgen just nu och då jävlar köps det nya grejer hit och dit. Mycket ska det vara, jo jo.

Ikväll är jag och älsklingen utbjudna på mat utav hans föräldrar. Otroligt snällt och gulligt. Och ingen behöver veta att jag blev bjuden på lunch på Bangkok kajen av mormor idag också.

Värsta lyx-ätar-dagen or what?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0