Stieg Larsson


När mamma och jag var ute och gick kikade vi in på Röda Korset en sväng. Där fyndade jag en väska för 10:- och fem braiga pocket böcker för 1:- tillsammans.

Nu har jag även klickat hem Stieg Larssons tre böcker om Lisbeth Salander. Om böckerna är bättre än filmerna så kommer jag att dö. Inte på ett negativt sätt alltså. Hur det nu skulle gå till. Men om några dagar få jag väl veta, spännande på alla sätt och vis. Men bra läsning i fjällen får jag iallafall.

När jag ändå var i köpar-tagen beställde jag hem en jacka. Ja jag vet att jag har 10 jackor mamma. Men det här en än regnjacka, vindjacka, fleecejacka och en snyggjacka i ett liksom. HÄR KAN VI SNACKA KAP VA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0