T E X T O F T O D A Y 15 O K T O B E R .

Idag vaknade jag upp i Via men blev ganska tidigt hämtad av mormor. Jag skulle till stan och köpa present åt farmor som fyller år idag. Klockan 15:39 åkte jag hem till Forsa och följde med mamma och pappa och firade henne. I love smörgåstårta.

Nu sitter jag i soffan och kollar på Linköping mot Brynäs där Linköping tyvärr leder. Ikväll är det bara pappa och jag hemma så jag ska ligga här i soffan hela kvällen och kolla på tv4 Anytime. Gud vad jag älskar att vi har det, så jävla bra om man råkar missa något program vilket ofta händer mig. Och ingen reklam är det där.

Dagens klädsel: leggings och lång rutig skjorta i grått och rosa.
Dagens humör:
lite halvseg med huvudvärk, men ändå nöjd.
Dagens hår:
låg hästsvans med uppsatt lugg, har sjukt fett hår.
Dagens musik:
nöter Melissa Horns alla nya fina låtar.
Dagens köp:
present till farmor samt body scrub och bodylotion.
Dagens lycka:
jag superhissar tv4 Anytime och svt play on my tv.

Nu ska jag se klart på matchen innan jag tvättar bort sminket, hoppar i pyjamasen och påbörjar min tv-kväll i min ensamhet. Imorgon är det dags för Fredagsmys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0