T A K E C A R E O F M Y S E L F D A Y .


Idag har jag verkligen haft en underbar dag i min ensamhet. Det började bra med att jag sov ut riktigt ordentligt och åt en jävligt god frukost med jävligt gott té till.

Körde sedan crosstraining varvat med styrketräning i ungefär 45 minuter till min bästa spotifylista. Det var grymt skönt och jobbigt. Tog en lång och skön dusch efter det med mitt nyinköpta body scrub från LdB, hur underbart som helst. Som pricken över i:et lyxade jag till det med hårinpackning. Eh what's wrong with me?

Sedan följde insmörjning, nagelfixning, ögonbrynsplockning och hårtorkning innan jag volumemastrade håret. Känner mig som en helt ny människa nu. Nästan. Typ.

Mamma hade gjort den godaste salladen jag någonsin ätit tills jag var klar med allt fix. Nu ligger jag i soffan framför en brasa med mamma och pappa och ska kika på en film. Senare ikväll kommer även my dear boyfriend och myser. En toppendag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0