S I S T E R H A Z E L .

Klockan 11:55 tog jag bussen från Ljusdal efter en natt med sjukt konstiga drömmar. När jag kom hem upptäckte jag att vårt internet inte fungerar, alltid samma förskräckliga känsla ellerhur? JHdkhdsakhäösädöojndshuedkalfittaMNBAH.

Tränade crosstraining varvat med styrka i en timme istället, av ren ilska. Att fippla med modem och sladdar utan framgång kan verkligen få en att orka träna tills man spyr av utmattning. Okej nu spydde jag ej, men jag tränade så jag kom över allt.

Vad är internet värt när man kan träna liksom?

Hahah haha ha.

HAHAHAHAHAHA HAHA jag är så jävlarns rolig.

Nu är jag i Via och väntar på att Bonde söker fru ska börja. Medans lyssnar jag på gamla Sister Hazel låtar och drömmer mig bort. Nog var skoltiden en bra tid alltid...

Ja och nu längtar jag till fjällenresan med mina old classmates, wohow fett!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0