S H O P P A O C H G Y M M A I D A G.

Efter att ha skickat iväg boyfriend till jobbet, somnat om på spikmattan och ätit lite frukost ska jag snart hoppa på bussen till stan. Jag hatar att åka buss, men med en nyladdad mp3 ska det nog gå bra. MUSIK I MITT HJÄRTA.

I stan ska jag köpa leggings, rouge, puder och julklappar. Klockan 12:00 ska jag tvinga mig själv att köpa en korv på stan, mot min vilja, men klockan 13:00 ska jag och pappa gymma. Efter gymmandet åker vi hem och käkar tacos innan myskvällen börjar... Jag, mamma, pappa, lite godis och två bra filmer. Hur mysigt som helst ju.

Min helg kommer bli lugn. Jobb imorgon och Brynäs-Färjestad på söndag, längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0