N Y T R Ä N A D O C H D U S C H A D .


Dagen på stan bara svischade förbi, jag hann nästan inte uträtta ett dugg. Inget puder, inget rouge... Ett par fina leggings hittade jag heller inte så då fick det bli ett par strumpbyxor istället. Jag har nog underskattat strumpbyxor förut faktiskt.

Dock blev det ett par fina julklappar. Är det för tidigt att slå in dom än? Jag är så jultokig så det finns inte, och helst skulle jag vilja plocka fram julsakerna snart. Men okej, jag väntar. Fast en spotifylista fylld med älsklingsjulmusiken är redan kirrad.

Klockan 13:00 var jag och gymmade med pappa. Sen blev det en lång dusch med scrub i relaxrummet där, så härligt. Nu blir det vila resten av helgen, ehehehe eh.

Senare blir det mys med mamma och pappa. Vi ska äta tacos och kolla på en av de nya Johan Falk filmera. Men först lite julklappsinslagning och glögg, hahaha skoja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0