L Å N G P R O M M I S M E D M O S T E R .


Idag har jag varit på en härlig och lång promenad tillsammans med min underbara moster, hon som sitter till höger och verkligen ser ut att glatt längta efter att få proppa i sig frukosten. Det var riktigt härligt att gå långt och prata med henne om allt mellan himmel och jord. Och att luften ute är så frisk nu skadade ju inte heller.

Så nu är jag påfylld med positiv energi som bara den.

Strax ska jag ta en lyxdusch. Det innebär ungefär bodyscrub och en hårinpackning, och kanske att jag tar mig an mina håååriga ben som jag hatar att göra något åt under hösten och vintern... Men för andras trevnad, så ja, måste man väl kanske.

Sen kommer älsklingen hit, antar att det blir lite tv-mys och sånt ikväll. Myspysigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0