J U L K L A P P A R H O S B L U E B O X .


Att vara på gymmet med Jimmy tidigare ikväll var så himla härligt. Att träna med en person som man alltid har jävligt roligt med underlättade verkligen! Och jag tror på ett återbesök redan på Torsdag. Sen kanske jag ska fundera på att köpa kort där?

Nu sitter jag och beställer lite julklappar från bluebox.se faktiskt. Gud vilka roliga, fina och smarta prylar jag har hittat. Det ska bli ett nöje att slå in i fint papper sen.

Snart ska jag fortsätta i julens tecken, jag ska strax lägga mig och skriva på min önskelista. Det är en jävligt viktig sak. För hur ska folk annars få reda på vad jag önskar mig liksom? Och att babbla upp det på beställning går inte alls, då skulle jag säkerligen glömma det allra viktigaste. Hipphurra för önskelistor och julklappar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0