J A G H A R B A K A T B U L L A R I D A G


Idag har jag och min boyfriend bakat bullar. Och faktiskt var det första gången som jag bakade mina egna bullar, men goda blev dom. Mattias äter helst degen.

Igår kan man också säga att vi bakade. Eller okej... Vi åkte ner till mina kusiner och tvingade dom att baka kladdkaka till oss. Vi satt där vid köksbordet medan min 11-åriga kusin bakade för fullt i köket och min moster kokade té och dukade fram.

Kändes jäkligt kungligt!

Snart är det palt och fläsk till middag här, en riktig karlmat men som jag älskar det. Och ikväll ska jag på bio med min moster och kusin, det ska bli mysigt men jag tänker inte berätta vart det är vi ska på bio.

Det är iallafall inte i Forsa där inträdet kostar 50 :- inklusive fika och en lott, ehe...


Kommentarer
Frida Flodin

Bullarna va så jävla goo!!!

Kanske man får låna din volym tång ikväll efter duschen? ;)

2009-10-10 @ 14:07:07
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se/
Sara

Tack :D

Men självklart att du får det ;)

2009-10-11 @ 21:57:15
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0