I N G E N K A N F Ö R S T Å M I G N U .

Som sagt har min söndag verkligen inte varit bra och det är ingenting jag direkt vill dela med mig av. Det finns ingen som kan förstå och ingen som ska behöva förstå.

Jag har legat i sängen exakt hela kvällen och kollat på tv. Och här ska jag ligga tills klockan 06:30 imorgon då jag ska upp och ta en skön dusch innan jag följer med Marlene till Ljusdal. Det ska bli så skönt att lämna allt ett tag och komma bort, även om det inte är 100 mils avstånd. Men andra tankar behövs verkligen, verkligen nu.

Det är lättare att falla med ena foten utanför... Men jag ska nog komma tillbaka.


Kommentarer
Helen

Du fixar det Sara!!

2009-10-19 @ 16:08:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0