I L O V E G O O D S M O O T H I E S .


Jag har blivit helt besatt av goda smoothies. Och det är ju faktiskt en skitbra grej att vara besatt av. Perfekt till frukost för man blir så proppmätt och fylld av energi.

Min favorit hittills ...
Vaniljyoghurt
Mellanmjölk
En halv banan
Frusna hallon
Frusna jordgubbar
Pyttelite Blåbär / svartvinbär
Och lite toppning med kanel


Idag har jag inte hunnit med så mycket. Mattias åkte hem till via till ett tag sedan och jag har mest bara slöat. Men jag planerar att gymma med Jimmy ikväll igen, och faktiskt har jag kanske lyckats att locka med mig min käre pojkvän också. Stooort!

Men nu ska jag ta en lång promenad med bra musik och sen får vi se hur allt blir.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0