I G O F R O M W O R K T O W O R K .

From work to work var det yes. Efter några timmar och några hundra gjorda mackor på Dackås kom Mattias pappa och hämtade mig, dags för ännu mer hard work work med veden. Snacka om att vara eftertraktad i vedbranschen alltså.

Vad är jag för en arbetsnarkoman egentligen?

Jag kände inte till denna hårt arbetande sida hos mig själv. Inte mamma och pappa heller, dom är helt imponerade. Men allt är inte bara som en woho-känsla, kroppen börjar skrika av mörhet och smärta. Tur att man är ung och uthållig. Ung iallafall...

MEN JUST NU HAR JAG DET JÄVLGT UNDERBART :

Jag ligger här nyduschad, helt naken i Mattias säng med datorn på magen, lyssnar på Melissa Horns nya album och inväntar Bonde söker fru. Kan man
ha det bättre för tillfället? Det skulle vara en Ben&Jerry's då men annars är allt gr8.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0