I A M S T I L L I N L J U S D A L .

Idag har jag lekt kontorist på skidgymnasiet i Ljusdal ungefär hela dagen. Men det har varit roligt, det blir vad man gör det till liksom. Och Marlene är fasen alltid rolig.

Ingen vet hur fort jag somnade igår, men som tur var somnade Marlene ungefär lika snabbt hörde jag, medan de andra tjejerna låg vakna. Och det förklarar varför jag var helt jävla pigg och utvilad innan klockan 9 imorse, det var länge sedan sist.

PS, jag har sett the other side of Ljusdal idag och det var verkligen svinkallt there.

Nu ska jag värma lite käk faktiskt, stannar här även inatt. Och i och med det måste jag följa med Marlene på deras träning och kolla. Fy, sitta där och känna mig svag.

MEN JAG ÄR FAKTISKT RÄTT STARK.

Fast det kan ju faktiskt vara kul att se skidåkare som plågas, ellerhur? Hehehe he.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0