G Y M M E T M E D J I M M Y B O Y .

Idag har jag varit i stan med mamma och kusin Frida, hittat lite nödvändigheter och även några julklappar. Det här året ska jag fasen vara tidigt ute och noga planera varenda julklapp, det blir ju så mycket lättare och roligare då.

Snart ska jag åka och gymma.

Jo det är faktiskt sant. Jag ska följa med Jimmy till Friskis gym och testa lite, hoppas att det är tomt på folk där så att jag slipper skämmas bara. Nej det ska nog gå bra, men att hitta några passande träningskläder blir svårare. Som en trogen gammal fotbollstjej äger jag endast fotbollsstrumpor och t-shirts från olika cuper typ.

Efter gymmandet hoppas jag att vi åker och hälsar på Algot och Petra för det vore jävligt roligt. Annars får jag väl åka hem och inleda min tv-kväll. Men nu: leta kläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0