G O D K V Ä L L E V E R Y B O D Y .

Just nu ligger jag i soffan och kollar lite lite lite på Tinas cookalong. Fast det var meningen att jag skulle kolla på Sveriges fulaste hem, men precis när jag myst ner mig här i soffan kommer jag på att vi inte har 3:an på den här teven. Saaaaatan.

Och orka lyfta på arslet och byta rum liksom?

Mötet på arbetsförmedlingen tidigare idag gick bara bra och efter det så åkte my boyfriend och jag hem till Forsa. Väl hemma fick jag ett otroligt sug efter att laga mat, och vips så stod jag vid spisen och lagade till lite pasta och en köttfärsröra med kantareller, grädde, vitlök och lite annat smått and gott. Och det funkade!

Om en timme åker jag till mormor i stan och sover, jobb 07:00 väntar imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0