F Ö R N U Ä R D E T F R E D A G S M Y S .

Idag har jag varit mycket effiktiv må jag säga. Jag har tvättat, dammat, dammsugit hela huset, plockat ur och in i diskmaskinen, bytt sängkläder och småplockat lite allmänt sådär. Och vad bra det känns nu.

Snart vankas det tacos här med storfamiljen (vilket innebär mamma, pappa, lillebror, hans girlfriend och min boyfriend) och sedan fortsätter fredagsmyset framför teven med massa onyttigt. Det är något speciellt med helger, vare sig man är arbetslös eller icke! Kanske är det mest för godisets skull? Skoja bara eheheh.

Det enda som tynger mitt hjärta är att jag borde skriva ett cv eftersom jag måste till arbetsförmedlingen på måndag, men det löser sig - sa han som sket i slasken...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0