E N H E K T I S K V E C K A V Ä N T A R .


Nu känner jag mig otroligt mycket mer seriös då jag precis insåg vilken hektisk vecka jag har framför mig. Hektisk för någon som är en van slapperska alltså...

Men jag känner mig förberedd. Jag har nyss skickat in mitt (min som det tydligen heter?) CV till min handläggare och det känns banne mig helt okej. Det blev inte så kort och opersonligt som jag trodde. Varför anstränger man sig icke oftare?

Jobbet på Dackås ska nog också gå bra, jag jobbar med svärmora första dagen så jag får hoppas att hon är snäll mot mig. Nu lät det som att hon inte brukar vara det men så är det ju för tusan inte. Jag ska lära mig göra mackorna där nu.

Angående Brynäs match så ska det nog också gå vägen, toppform or what? Yes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0