E N G R Å O C H R E G N I G S Ö N D A G .

Söndag. Det regnar. Det är grått. Segt. Segt. Segt.

Jag skulle verkligen vilja ha något att göra nu. Något roligt, jobbigt, viktigt eller bara vad som helst. Även om jag är ganska dålig på att hålla koll på dagarna nu när jag inte går i skolan så känner jag direkt när det är Söndag. Ja det känns i kroppen, i humöret och i luften. Och bara namnet Söndag får att bli jävligt seeeg.

Jag är hemma hos Mattias nu och vi sitter vid varsin dator, roligt va? Men vi har faktiskt fönstret öppet så lite frisk luft får vi allt i oss, ehehe eh. Fast jag ska trotsa Söndagen snart tror jag och försöka göra något roligt, kanske baka lite? Vad som helst som gör att Ensam mamma söker kommer att börja lite lite fortare liksom...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0