E N D A G M E D M I N A H J Ä R T A N .

Idag har jag haft en riktig helmysig dag på stan med mormor, älsklingen och mina kusiner Tom och Frida. Vi avslutade med en fetan pizza innan vi alla somnade som stockar hemma i mormors lägenhet. Fram mot kvällen åkte vi hem till Tom och Frida eftersom Tompen fyller 11 år idag, där blev det tårta och massa mys.

Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på tv, vilket jag endast har gjort en eller två gånger under mina 19 år tror jag. Men saken är den att jag hela tiden har trott att jag bara haft kanal 1, 2 och 4 så därför har jag ju hellre kollat i vardagsrummet.

NU FÖRST UPPTÄCKER JAG ATT JAG HAR SJUKT MÅNGA KANALER...

Några år för sent känns det som, så nu vankas det tv-kväll för min del kan jag lova.


Kommentarer
JohannaJag jobbar på milano

2009-10-27 @ 14:51:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0