Å T T A T I M M A R S H A R D W O R K .

Min morgon började klocka 05:30 hemma hos mormor med lite té och frukost, sen begav jag mig till Dackås klockan 07:00 och började jobba. Rätt så trött ja.

Det har gått riktigt bra, jag har redan testat på och gjort de flesta av mackorna och även tacos så nu hoppas jag bara att de sätter sig i huvudet tills på Lördagarna då det blir stress stress stress... Imorgon blir det också jobb och mer macknötning.

Efter fyra timmarspasset på Dackås blev det ett fyra timmarspass i Via med veden. Jag lovar, det enorma vedberget är lite av ett evighetsjobb som kommer att räcka i 1000 år. Hur man än klyver och klyver känns det inte som att vedhögen krymper.

Så nu är jag riktigt jävla trött och mör i kroppen. Ska dra på mig myskläder snart och inleda min tv-kväll. Senare ikväll åker jag till mormor igen och sover, love her.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0