världens kanske mysigaste helg väntar .


Helgen kommer att bli perfekt. Fredagsmys, julpyntning, åka till Gävle och kolla på Brynäs, gå och se filmen 2012 på bio samt efter det gå och äta sjukligt god mat på Medelhavskällarn. Hur bra låter inte det? Jag och Mattias firar ett år tillsammans <3

Jag är i Via just nu, älsklingen är ute i garaget med pappa sin och fixar med något. Bara jag visste vad vi ska äta idag så kunde jag ju faktiskt börja lite med maten eftersom Karin jobbar eftermiddag. Men vem vet, dom kanske är klara snart också.

Ikväll blir det mys, torsdagsmys till Mysteriet på Greveholm. Kan det bli mysigare liksom? Det var hur längesen som helst jag såg det nu och det börjar bli dags att komma i julstämning nu snart tysche'ja. Och då gör nog favoritjulkalendern susen.


Kommentarer
Petrahh

Inte så lika varandra att man tänker på det, tror jag. Det flyter bara på bra på lidl. Känner mig rätt säker i kassan och så nu också.

2009-11-19 @ 20:39:38
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0