världens bästa dotter i tre hela dagar .

De senaste dagarna har varit både bra och dåliga. Jag har iallafall hunnit städa mitt rum någorlunda. Och jag har varit världens bästa dotter i tre dagar. 3 hela dagar!

Tre. Hela. Fullånga. 12timmars. Dagar.

För vem vill inte vakna upp efter att ha jobbat natt till nykokt kaffe, tända ljus i hela huset, färdiglagad mat, urplockad diskmaskin med bästa julmusiken på? I TRE DAGAR I RAD LIKSOM, mamma bara älskar mig nu. Och utan att skryta eller så... jag kan faktiskt laga mat, det trodde jag inte riktigt. Heeeey, nu vill jag flytta.

Sitter i just nu helt ensam ute i Via, jag väntar på att Brynäs-Modo ska dra igång på teven. Pojkarna spelar innebandy och mamman i familjen jobbar. I'm not scared.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0