so many stories of where I have been .

Vilken dag, vad otroligt mycket jag har hunnit med. Allt förutom att ha ätit känns det som. Eller jag åt en jävligt god lunch på Hot Chili, men det är tio timmar sedan.

Just nu sitter jag här och spelar lite gitarr medan jag väntar på att min käre pojkvän ska dyka upp. Det är så jäkla roligt att bara sitta och spela lite (även om man inte kan sjunga så fint) och försöka komma på något nytt. Lite musikalisk är jag ju faktiskt. Vem är jag likt?

Men min bror tar alla rekord, ingen vet vem han är likt...

Han är lång som fan, rätt smal, ett musilkaliskt jävla geni (stoppar man ett instrument i handen eller munnen på honom så kan han spela), grym på fotboll och dessutom ganska snygg. Det matchar typ inte någon annan av oss. Så orättvist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0