snow snow snow snow snow snow snow snow .

Tittar ut genom fönstret och ser stora snöflingor som faller ner. Eller inte faller... Dom julaftons-singlar ner sådär sagolikt fint. Jiiises vad jag längtar efter julen nu.

Julmusik på spotify spelas självklart.


Gårdagen blev supermysig. Först tränade jag lite i "gymmet" hos Mattias, och ja jag fick träna utan honom även denna gång. Efter en dusch och lite mat åkte vi till stan och hyrde en film och köpte lite chilinötter. Vi hyrde Änglar och demoner, och den var verkligen så bra som jag hade tänkt mig. Efter filmen somnade vi göttigt.

MEN JÄVLAR VAD FINT DET SNÖAR NU ALLTSÅ, WOW!

Nyss dammsög jag Mattias rum som vi tidigare idag städade och gjorde myspysigt. Resten av dagen och kvällen blir nog lugn som vanligt, tisdagsmys kanske? Ehehe.


Kommentarer
pettan

vågat att äta chilinötter :D

2009-11-10 @ 17:59:19
URL: http://petrahh.blogg.se/
sarra

det var jävligt vågat... fick sitta på toaletten idag... hahah

2009-11-10 @ 18:33:20
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0