Men vad ska du bli, vad ska det bli av mig .


Jag har inte haft tid att sitta vid datorn de senaste dagarna. Inte för att jag har haft fullt upp, men för att jag har umgåtts med min älskling. Så mycket mysigare.

Imorse skulle jag ställa mig i duschen och tvätta håret eftersom jag skulle till frisören imorse, det tråkiga var bara att vi hade en vattenläcka... Hur som helst är jag nytoppad nu, och lite lättad eftersom hon tyckte att jag verkligen lyckats med färgningen från svart till brunt hår. PHEEW. Jag var rädd att hon skulle mörda mig.

Nu är jag och Mattias i Via, han ska packa inför morgondagen och sedan ska vi hämta pappa på jobbet. Kvällen kommer jag att måsta spendera på min packning jag också, jag har ju en tendens att överpacka lite. Tycker mamma alltså, inte jag.

Låten där uppe är en annan favorit från Laleh, som förövrigt har blivit sjukt smal?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0