jag ska flytta till hudiksvall imorgon .

Jag ska flytta till stan imorgon. Dessvärre är det åt min bror jag ska flytta.
Jag ska hjälpa min 1,5 år yngre broder att flytta ihop med sin flickvän. Trots mitt avundsjuka jag-vill-också-flytta-hemifrån-nu-humör ska det nog bli ganska roligt.

Jag menar, för några år sedan trodde jag aldrig att min bror ens skulle komma till skott och skaffa en flickvän... Och nu ska han flytta ihop med världens bästa Frida Flodin, kan det bli bättre? Och som storasyster ska jag göra allt för att stötta dom och hjälpa till (och såklart försöka bortse från att lillebror flyttar före mig och att dom flyttar in i just den lägenheten som jag hade planer på att flytta till...)

Snart ska jag till morfar och julstäda med två underbara flickor/damer som råkar vara min moster och min kusin. Lyckos mig. Det kommer att bli lite mysroligt sådär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0