inväntar första advent med sunes jul .

Mina nya arbetsskor var verkigen till stor nytta idag, för jäklar vad körigt det har varit. Pajer och sallader hit och dit till stående fikagäster ungefär. Lycka är faktiskt när man får börja plocka undan och städa toaletterna. Kanske överdrev en aning...

I Via bjöds det på tacos och nu kollar vi på hockey. Och resten av kvällen kommer att bli förjävla mysig har jag en känsla av. Vi ska se "flickan som lekte med elden" (skam att jag inte sett den än) och sedan fortsätter vi med Sunes jul. Kanske en och annan klunk julmust också. Ja fyfan vad det är härligt med helg. Och advent.

Morgondagen blir banne mig perfekt, julmarknad och middag + glögg hos mormor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0