fredag den trettonde med mycket myspys .


Mina två senaste dagar har spenderats i stan, och lite nya fynd har faktiskt fått följa med hem trots att jag lovar mig själv every day att spara pengar till julklappar.

Konstigt hur det kan bli va.

Kvällen kommer att bli hur mysig som helst, vi har hyrt tre filmer och laddat upp med en massa onyttigt. Det kanske är lite läskigt att det är Fredag den 13:e och att vi är ensamma hemma hos mig hela natten, men annars så.

Imorgon ska jag jobba, sen blir det tacos och film i Via hörde jag någon prata om!

En bra helg. Men nästa helg blir nog snäppet bättre: Ledighelg, jag och älsklingen ska åka och kolla på Brynäs, på söndagen firar vi 1 år tillsammans och ska ut och äta på Medelhavskällarn. Har även lite funderingar på att plocka fram mina julsaker och komma i stämning, hihihihihi. Men jävlar vad det kurrar i magen nu, mat snart?


Kommentarer
emilia

Australia har jag sett, den är jätte bra!

2009-11-13 @ 17:58:29
sarra

Det var bannemig en av de bästa filmerna jag sett :')

2009-11-15 @ 12:17:02
emilia

jaa :)

2009-11-15 @ 22:02:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0