färdigjobbad nyäten nyduschad och trött .

Jag hade egentligen inte behövt skriva så mycket mer än rubriken, men Mattias sover och om jag lägger mig bredvid så kommer jag att sova tills imorgon. Not najs.

Så... Jobbet gick bra och det var inte lika kaosartat som det brukar vara en Lördag, antar att folk är för fattiga för en utefika såhär mitt i månaden. Men vi har haft det roligt ändå, jag tror inte att jag har skrattat så mycket samtidigt som jag jobbat.

Hahahah HAHAHAH ahahaHAHAha HAHAHA haha.

Väl hemma i Via blev det tacos och en varm dusch, förjävla härligt. Snart ska jag och Mattias kolla på en film med Karin, och efter den ska vi kolla på ytterligare en film och bara mysa. PS, nu känns livet på topp igen. Så mycket att se fram emot DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0