en liten bok om allt som gör mig lycklig .


Då och då kommer jag att tänka på saker som gör mig riktigt jäkla tacksam, glad och lycklig, saker som gör mig till jag. Men sen finns det alltid dagar när allt känns meningslöst, då jag inte kommer på en enda grej som är bra. Man kanske skulle ta och skriva ner allt i en bok som man kan ta fram och läsa när man känner sig down.

Jag skulle skriva om alla mina nära och kära, och om Brynäs. Jag skulle också skriva och be mig själv att lyssna på Laleh och bara smittas av hennes fina personlighet. Tillexempel. Men nu är jag helt slut i kropp och huvud efter ett core-pass så det blir soffan med mamma och pappa resten av kvällen. Morgondagen blir jobbig och kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0