Well, you said you'd never come back

Idag började vi klockan 13:00 med klassråd, massor av prat kring studenten nu. Och visst börjar det lösa sig, längtar lite smått. Klockan 15:00 slutade vi, då gick jag och älsklingen ner på stan och hämtade deras bil. Åkte och käkade pizza och sallad, sen lämnade vi bilen till Hansens mamma i stan och tog bussen hem hit till honom i Via.

Och sedan dess har vi bara legat, ingen av oss mår sådär 100 precis. Huvudvärk och fryser, ska man bli sjuk som ungefär restrerande av hudiks invånare är tro? Hoppas ej.

Men nu tänkte jag kolla på några avsnitt av Tonårsliv, har fastnat som fan för det. Jag älskar nog alla sånna där verklighetsserier tror jag. Annars är jag ingen tv-människa, det enda förutom dessa verklighetsserier som duger åt mig är väl Vänner och Scrubs.

Kvällen blir chill känner jag, borde plugga och somna tidigt. Och lite mys på det också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0