Yes my life would suck without you

Det var hur när som helst att jag låg kvar i älsklingens säng imorse. Men jag trotsade huvudvärken och lyckades ta mig till skolan. Kan dock inte påstå att jag hade missat så mycket, fast närvaro är alltid bra. Minns när min frånvaro var högre än Martin Larssons.

Efter skolan hängde jag lite med älsklingen och svärmora. Vi kirrade studentkostym och skor, sen skulle Hansen till någon som skulle fixa ryggen på honom. Efter det tog vi bussen hem till honom och somnade innan maten. Vi tog sedan en uppiggande solig promenad innan tv-kvällen körde igång med underbara Rent hus och sen CL-semifinal.

Hansen har åter igen feber, och jag känner mig heller inge vidare pigg. Snart blir det en dusch sedan går vi och lägger oss. Imorgon har jag en känsla av att vi blir hemma och kurerar oss. Klockan 16:30 ska Hansen klippa av sig "tjejlooken" som det så vackert har kallats, och sen åker vi hem till Forsa. Skulle kunna tänka mig lite helg nu kanske, jao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0