Ja endast fjorton skoldagar återstår

Hur sjukt låter inte det egentligen? Fjorton skoldagar kvar utav tre års slit i gymnasiet, jag blir nästan rädd. Tiden går så sjukt fort och man hinner knappt tänka eller känna.

Men om jag ska vara ärligt så njuter jag. Jag har ett grymt skönt schema, högst två lektioner/dag. Jag har massor av saker att se fram emot; utomlandsresa, student, bal och allt sådant kul. Men efter det börjar en sommar fullspäckad med jobb, jag kommer inte att vara ledig en endaste dag. Jag får tänka pengar pengar pengar för att överleva sommaren utan en dag på stranden. Man får hoppas på en resa till hösten :)

Men nu vill mamma att jag ska följa med på fotboll i det "fina" vädret. Sen åker jag nog till min sjukling och sover där, vi har sovmorgon till 13:00 imorgon vilket känns underbart gött. De återstående dagarna innan studenten ska jag bara tänka positivt, det finns ingen tid till att deppa ihop och kommer efter nu. Go go go Sara, orkar sista skiten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0