Feber, hosta och verkligen fullt upp

Såg "män som hatar kvinnor" på bio igår med älsklingen och moster. Vi trodde att det bara var vi tre som inte sett den ännu, men det var faktiskt ungefär tio pers till där. En riktigt bra film, en av de bästa jag sett faktiskt. Då är väl inte jag någon filmälsklare precis, men den var verkligen värd att se - så mycket kan jag lova. Men alla vet nog ;p

Väl hemma kom febern som ett brev på posten. Hansen har haft feber till och från i någon vecka nu. Läkarna trodde att det var något virus, så varför ska jag slippa undan? Värken i kroppen är inte att leka med, och hostan river snart sönder halsen och lungorna och gud vet vad i mig! Men med några tabletter så går det, jag har inte råd att missa en enda dag i skolan nu. Men min plugghög är inte direkt någon bra medicin känner jag, huuua bara att bita ihop. Det är ju bara 9 skoldagar kvar för mig nu.

Idag gick jag en sväng på stan med mormor. Var in på manuffen och kikade på lite band som eventuellt ska finnas på min balklänning. Sen bjöd mormor på vita tygskor, sallad och mjukglass. Världens bästaste mormor har jag. Alla studentgrejor är kirrade.

Men nu ska jag fortsätta att plugga. Även att det är Tonårsliv ikväll, sen bara chillchill.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0