Everything that you always dreamed of

Hejåhå, egentligen har jag inte alls tid att skriva. Allt omkring mig går i 120 medan
jag själv går på halvfart med en jävla förkylning plus feber. Dock är jag fortfarande förvånad över att jag dessa två dagar då jag haft feber ändå tagit mig till skolan och gjort det som skulle göras, plus mycket mer. Jag har gjort klart och lämnat in 3 rester jag hade i en kurs, samt gjort ett prov jag skulle gjort i höstas. Lyckades på något könstigt vis skriva hem ett mvg, det känns riktigt skönt att det allra mesta är gjort nu.

Nu håller jag på packar för fullt. Imorgon drar klassen iväg till Gäddviken för övernattning. Och ikväll ska vi vara i borgarparken och ha en aktivitetskväll för människor med olika funktionshinder. Allt hade kännts så himla mycket roligare
om jag inte haft feber, men nu får det bli som det blir. Hoppas det inte regnar bara!

Nej nu ska jag fortsätta att packa samt förbereda kvällen. Längtar till sängen redan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0