Dreaming you left me for someone new

Sista april och första maj var härligt. Bulgarien-gänget minus Peder samlades hemma hos Mårten i Bergsjö. Vi grillade kött, drack öl och chillade bara. Dock höll mitt huvud på att sprängas runt 23:00 så jag lånade en säng och somnade, liiiiite tidigare än de andra.

Det kanske var därför jag kände mig piggast på morgonen dagen efter. Och vilket
väder vi bjussades på, riktigt sommarvärme. Vi drog fram solstolar och filtar och låg
där i Bergsjö och chillsolade. Och innan vi packade och åkte hem blev det glass, tummen upp! Hemma vart det ännu mer chill. Bara vara ute och mysa sen chipsa framför teven innan vi slocknade, jag och min älskling. Förstår inte hur jag var så trött.

Idag vaknade jag av att jag brände mig, på Hansen. Stackarn ligger i feber denna underbara dag. Nog för att han säkert njuter av att slippa sola med mig nu,
men ändå. Han ligger nu i sängen och jag har just solat nån timme på deras balkong.

Kvällen blir lugn med en (feber)het pojke. Och imorgon hoppas jag på mer mer mer sol.


Kommentarer
Pettan

Det är så synd om dom när som är sjuka.. :P

Kristoffer har ocksp feber....

2009-05-02 @ 22:51:49
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0