27 maj en onsdag

Och jag är klar med exakt allt skolarbete. Jag känner mig hur lätt som helst och bara går runt och ler. Men jag tror att en sorglig känsla av förvirring också tränger sig på ibland. Ja ibland stannar liksom allt upp och jag funderar på om det verklighet, om jag ska skratta eller gråta och på vad som ska hända till hösten.

Klurigt och mycket slit för det här med studenten du. Men så jäkla spännande.

Imorgonnatt åker jag och mina kära klasskamrater till Bulgarien.
Sara Persson har inte ens börjat tvätta och packat sin resväska ännu. Hon har heller inte solat solarium två gåner som hon tänkte och hon har inte avnjutit sin vaxning heller.

Något säger mig att jag borde sätta lite fart. Denna gången ska jag inte ta med mig 8 par skor och 30 trosor (så som det råkade bli i höstas när jag åkte till Tunisien), det betyder att jag nu måste välja ut och tänka efter när jag packar. Det känns som att det kan ta lite tid.

Men nu ska jag gå upp och vila lite innan maten, sedan är det bara att köra på. Hansen har åkt hem för att titta på fotboll ikväll, självklart Manchester United som jag "gillar". Men smart som jag är insåg jag att jag inte skulle ha tid att pina mig igenom den matchen, vad synd.

Tralalalalalala vad jag är glad nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0