26 maj en tisdag

Fan vad tiden rinner iväg alltså. Jag hinner kanppt med mig själv. Och jag kan ju inte påstå att den här veckan blir/är något undantag...

En projektrapport ska göras klar, en praktikrapport ska göras klar, många utvärderingar ska skrivas, tre redovisningar är kvar och som lite cheese på mackan ska jag även hinna sola solarium, packa resväska och kolla på många fotbollsmatcher.

Tack och lov är jag ganska pluggig av mig och har skrivit klart ALLA rapporter, den sista skrev jag klart för 7 minuter sedan. Ni vet den där rapporten jag egentligen gjorde klart förra veckan men som raderades. Hur som helst så är jag en ordbajsare enligt min käre pojkvän, och visst kan jag hålla med lite... Rapporten blev fan 21 sidor lång.

Tack och lov har jag även skrivit klart min projektrapport och alla utvärderingar. Det innebär att det bara återstår tre redovisningar av min gymnasietid, hur härligt känns inte det då? Jag är så happy happy happy att jag har fixat klart allting i tid. Nu ska jag bara hjälpa älsklingen med hans praktikrapport så blir allt perfekt.

Igår var det fotboll och solning som gällde.
Idag blir det skola sen packning och fotboll.
Onsdag blir skola, solning och packning.
Torsdag blir skola, vaxning aj aj, och fotboll.
Sen på natten blir det Hudik ---> Arlanda.

Allt känns verkligen gött nu, bara lite småfix kvar men det fixar sig. Måste även in och fixa ett litet problem med biljetterna idag. På biljetterna står det "Mattias Hansen" och på hans pass står det "Mattias Östergård-Hansen". Det måste akut fixas, vi vill ju inte gärna att han blir kvar i Bulgarien. Hehehehehehe.

Nu ska jag klä på mig och åka till skolan. Sedan blir det full rulle all day long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0