You filled the darkest room with light


En bild säger mer än tusen ord, och bilden är pretty much like my life just nu. Mattias Hansen hela dagen och hela natten, vi är lediga och det är inte sommarväder ute. Så allt är bra och jag trivs, men lite underbarare kunde det nog vara om vi hoppade fram till juni. Eller iallfall till slutet av maj då vi flyger iväg till Bulgarien en liten sväng.

Hur som helst har jag inte mycket att skriva om nu, har just chillat film med brorsan, hans Frida and guess who - Hansen. Vi kollade på the butterfly effect och den var bra. Imorgon ska vi nog till sundsvall och bränna lite pengar (som jag inte ens har) med Marlene. Nu blir det duschning och sängen, och jag längtar redan efter att få somna in.

Rubriken är från en mycket fin låt av Nomy, som förövrigt fan är det bästa efter Lars Winnerbäck imo, men kika in den på youtube om ni inte hört den förut. Hold your head up high heter den. Och när ni ändå är igång kan ni ju lyssna igenom alla grymma låtar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0