Och så som klippan bryter den vågen

Nämen sedärja, nu har jag städat hela mitt rum. Dammat hela rummet, dammsugit,
bytt sängkläder, rensat garderoben lite lätt och röjt undan allt som verkligen låg på fel ställen. Jag lyckades även hinna slänga in en tvätt i tvättmaskinen och hänga den sen, gud vad skönt allt känns nu efteråt. Nu ska jag verkligen hålla ordning på allt framöver.

Men nu rinner tiden iväg och jag längtar tills min älskade älskling kommer hem från sjukhuset. Jag hoppas att allt har gått bra och att han orkar med mig idag som planerat. Vill ju ta hand om min lillbubbis ju, haha. Men nu ska jag fan gå och fräscha upp mig lite.

Allt är inte som det var, ingeting blir som man tror och kanske inte heller som man vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0