Om vi inte gått i några vattenpölar

Lördagen börjar lida mot sitt slut och jag längtar faktiskt efter lite sömn. Jag är så sjukt förkyld så natten som var bjussade inte på någon djup sömn precis, snora snyta nysa snora snyta nysa... Och samma visa har det varit hela dagen i stort sett, jäkligt jobbigt. När man är riktigt sjuk så inser man då verkligen värdet i att vara helt frisk!

Idag har vi varit i stan och fikat, hämtat Hansens nya brillor och uträttat lite annat bra. Hansen köpte en jacka inne på Carlings och Meli som jobbade där tvingade honom att köpa 4 par strumpor till mig, där gjorde vi en bra affär tycker jag. Vilken tur man har ibland du. Sedan när vi kom hem satte jag mig ute på altanen och löste korsord medan Hansen och hans pappa kikade fotboll (tittar ju inte gärna på Manchester United, haha).

Kvällen har varit lugn med tv och popcorn, och nu sitter jag och nöter bloons. Känner för att varva det igen efter något års uppehåll, måååste. Imorgon fyller svärmor år, grattis!

För övrigt har jag en period då korsord styr mitt liv nästan, men det är ju jäkligt kewl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0