Skyll dig själv, inget händer här ändå

Jag vaknade klockan 12:24 imorse, men tog mig inte upp ur sängen för ens klockan var runt 15:00 tror jag. Och jag som nästan lovade mig själv att göra lite nytta här hemma idag, ser lite lurt ut på den fronten du. Men är man sjuk så är man faktiskt sjuk, that's it.

Senare idag ska jag iallafall träffa Carolin, det var typ hundra år sedan så det ska bli roligt. Och kvällen får jag väl ägna åt allt det tråkiga jag tänkte göra idag... Typ städa, rensa, byta sängkläder, sortera gamla saker och så vidare. Men det måste ju göras, och med spotify kan det kanske bli lite mysigt till och med. Eller det var kanske att ta i lite.

Hörs mer ikväll, nu ska jag faktiskt klä på mig. Jäklar ja, klockan är ju bara 15:50 nuru.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0