Please play the harmonica to me baby


Idag har jag verkligen fått massor av saker gjorda, gud så skönt. Jag började med att ta en promenad efter att jag piggnat till lite, sen slängde jag in en tvätt i tvättmaskiken, slängde och sparade gamla grejer, packade även ner lite flytta-hemifrån-saker i några kartonger, hängde tvätten, dammade ur alla lådor jag har, bytte sängkläder, dammade resten av rummet som såg riktigt jävla jävligt ut, dammsög och hittade mitt munspel.

Nu gör jag allt för att försöka lära mig spela. Det är ju ett så sjukt charmigt instrument så det finns inte! Men ack så svårt är det, hoppas bara att jag lär mig. Piano lärde jag mig någorlunda bra efter lite övning, så det kanske inte är omöjligt... Någon som kan?

Tillbaka till spelandet, senare kommer älsklingen hit också. Och imorgon blir det praktik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0