Och jag kunde ha gjort vad som helst


Dom här skorna vill jag ha, och det är mycket annat jag vill också. Förutom att lära mig spela munspel vill jag kunna teckenspråk. Jag är sjukt taggad på att lära mig och ska fasen göra allt jag kan (orkar) för att lyckas. Jag vet redan hur man tecknar badboll, barn, många, jag vill inte och gubbe. Men jag ska ge mig fan på att lyckas, spännande.

Senare idag ska jag nog åka och hälsa på mormor medan mamma och pappa ska på bio. Egentligen hade jag väl kunnat följa med dom eftersom jag gärna vill se "män som hatar kvinnor", men jag orkar bara inte. Det tär på krafterna att praktisera och jag är helt slut efter bara en dag. Så då passar det bra att åka till mormor och chilla lite. Men nu ska jag bädda sängen och äta middag innan jag börjar teckenplugga lite, hahahaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0