Och mitt i allt så ska man räcka till


Har hört mycket bra om Twilight, och igår fick jag äntligen chansen att se den med min älskling. Det var en bra film, men inget mer liksom. Kanske att jag ska kolla på den ikväll igen för att se om den blir bättre, det brukar funka för mig ibland. Dock är både Kristen Stewart och Robert Pattinson riktiga snygga och sköna att bara kolla på liksom.

Praktiken tycker jag känns jobbig, fast det har ju bara gått tre dagar. Men endå, allt är så främmande och svårt och jag föredrar hellre en jobbig skoldag med mina underbara klasskompisar. Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka, aldrig någonsin. Ge mig skola.

Hansen åkte nyss hem och jag tog en promenad ute i snön, vart är våren? Nu nöter jag Perssons pack nya album på spotify, fyfan som jag har längtat efter att få höra det. Snart ska jag ta en dusch för att sedan joina mamma i soffan. Jag hatar att sova ensam.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0