Har väl knappast lärt mig nåt sen sist


Idag har jag varit en riktig jävla surpuppa som har varit nära till gråt flera gånger. Ni vet när allt känns hopplöst och man lika gärna kunde sova i hundra år. Tråkigt att jag aldrig är trött på mornarna nu bara, det tycker min älskling också skulle jag tippa på.

Men efter att vi kollat på vasaloppet kom vi på att vi skulle gå ner till Marlene, där blev det lite guitar hero och snack. Sen kom vi på att vi ska åka till hennes lägenhet i ljusdal senare ikväll och chilla bara. Förhoppningsvis blir det vi tre på bilden plus Marlene, så vi har just vare inne i stan och fläskat på med chips och dricka. Så det kommer nog att bli en trevlig kväll och natt, sen är det ju en dag imorgon också som gärna får bli jättebra.

Jag älskar att ha ledigt. Sitter hos Marlene nu och ska fortsätta gibba lite gh medan vi väntar på att Hansen ska jobba klart. Hoppas det blir ett förjävla bra lov, sunshiiiiiiiine.



Kommentarer
Kerstin

Hej gumman!

Du ser väl till att vinna i guitarhero, flinka fingrar det har ju du!

Skönt att ha ledigt...

Tack för titten på min sida!

Vi hörs nu kan jag ha koll på dig..hihi!

Kram

2009-03-03 @ 20:23:27
URL: http://www.cesaramos.dinstudio.se
Kerstin

Hej gumman!

Du ser väl till att vinna i guitarhero, flinka fingrar det har ju du!

Skönt att ha ledigt...

Tack för titten på min sida!

Vi hörs nu kan jag ha koll på dig..hihi!

Kram

2009-03-03 @ 20:26:01
URL: http://www.cesaramos.dinstudio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0